|
| Auteur | Bericht |
|---|
Niet Bek Gast
 | Onderwerp: Informatie van LTHK di feb 05, 2008 10:22 pm | |
| Geachte LTHK Leiders / Leden,
Ik ben een speler die graag eigenlijk op zoek is naar andere Alliantie. Dit is echter nog niet zker. Ik ben wat rond aan het snuffelen.
En aangezien ik LTHK vaker tegen kom. Zou ik graag meer Informatie willen ervan.
Hopelijk is dit mogelijk.
- Je IG naam. Geef ik nog even niet Prijs
- Je vorige allianties. Ex. , Als ik daar weg ga.
- Je ervaringen. Leuke Crashjes op naampje staan. Verder speeltijd: Mixer
- Hoe lang speel je al? 1 Jaar ongeveer
- Waarom wil je L.T.H.K joinen? Omdat het me een leuke Alliantie lijkt.
- Hoeveel punten heb je en op welke rank sta je. Dit geef ik ook nog even niet prijs. Wel zeg ik ( Top150 )
Ik geef dit even niet prijs vanwege dat ik nog niet zeker ben dat ik bij me oude Alliantie weg ga. En ik verder geen Onrust wil veroorzaken. Ik ben een Serieus iemand dus dit is niet voor de Gein.,
MvG, Unknow |
|
 | |
Zyckx Admin

Aantal berichten: 990 Leeftijd: 24 Woonplaats: Nodderwijk Registration date: 11-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 10:25 am | |
| Geachte onbekende, wel vind ik het spijtig dat je je IG naam niet geeft, het geeft me niet echt 100% vertrouwen, begrijp je? Wij zijn een alliantie die graag vertrouwen heeft in zijn spelers en een leuke samenwerking probeert aan te bieden. Wij doen ons best om het zo leuk mogelijk te maken voor iedereen en ook op het forum zijn wij van mening dat het leuk en levendig moet zijn! Aangezien jij top 150 bent, ben jij van harte welkom en ik kan je verzekeren dat als jij actief meewerkt aan deze alliantie en haar levendigheid, dat je je zeker niet zal vervelen. Wat andere info betreft over punten/vloten en onderzoek, dat kan je zien in de statistieken zelf Wens je meer informatie in alle vertrouwen? Stuur mij dan een pm en dit blijft dan onder ons. 100% beroepsgeheim Groetjes, Zyckx |
|
 | |
Niet Bek Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 5:59 pm | |
| Ik zou je wel willen Contacten. Maar ik kan je niet meer vinden IG.
Oftuwel kan je Game Name niet vinden.
Dan geef ik je wel de INFO wie ik ben.
Praten we dan verder Goed?
MvG, Onbekende.
** Tevens nog bedankt voor de INFORMATIE |
|
 | |
Zyckx Admin

Aantal berichten: 990 Leeftijd: 24 Woonplaats: Nodderwijk Registration date: 11-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 6:13 pm | |
| Momenteel moet je me opzoeken onder de naam Prostagma, ik ben van account veranderd, daarmee  onder deze naam moet je me zeker kunnen vinden. |
|
 | |
Niet Bek Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 8:37 pm | |
| Ik heb Contact met je opgenomen.
Maar als L.T.H.K actief is. En mensen die niet actief zijn gekickt worden.
Waarom op 2:120: zie ik dit: dorstieb (i)
Ik wil hier verder niks mee zeggen, Ook geen persoonlijk aanval doen of wat dan ook. Alleen een beetje vreemd.
MvG, Onbekende |
|
 | |
Zyckx Admin

| Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 8:44 pm | |
| Nja kijk, we hebben zo 2 leden momenteel, dorstieb en Andrey, ze komen wel online maar spijtig genoeg zijn ze vaak inactief, Andrey geven we nog een kans, omdat ie minder vaak inactief is, maar dorstieb vliegt er binnenkort uit. |
|
 | |
Deta Spydroid

Aantal berichten: 234 Leeftijd: 23 Woonplaats: 182.xxxx.xx.xx Registration date: 24-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 06, 2008 10:40 pm | |
| Ik zeg altijd maar; als je niet actief bent kan je ogame beter opgeven, of gewoon niet in een alliantie gaan zitten. wat is nouw 1 maal per dag even op ogame kijken? _________________ IFM control, impossible. Please Input OSL controls. Base memory error,threat thread system failure; significant
|
|
 | |
Zyckx Admin

| Onderwerp: Re: Informatie van LTHK do feb 07, 2008 10:32 am | |
| Inderdaad Deta, 1 maal per dag is niets, 2 maal per dag zou nog beter zijn, 3 maal per dag fantastisch  |
|
 | |
Deta Spydroid

Aantal berichten: 234 Leeftijd: 23 Woonplaats: 182.xxxx.xx.xx Registration date: 24-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK do feb 07, 2008 12:10 pm | |
| | Zyckx schreef: | Inderdaad Deta, 1 maal per dag is niets, 2 maal per dag zou nog beter zijn, 3 maal per dag fantastisch  |
college gangers united, ICT is het beste ervoor, though. _________________ IFM control, impossible. Please Input OSL controls. Base memory error,threat thread system failure; significant
|
|
 | |
Zulutaart

Aantal berichten: 368 Leeftijd: 22 Woonplaats: Zevenaar Registration date: 12-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK do feb 07, 2008 1:11 pm | |
| YEP dan heb je altijd de beschikking over een pc en internet  _________________  |
|
 | |
Zyckx Admin

| Onderwerp: Re: Informatie van LTHK do feb 07, 2008 1:47 pm | |
| Bon mannekes, ni teveel spammen hier  is een belangrijk onderwerp, dankje. |
|
 | |
Theezakj Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 27, 2008 6:38 pm | |
| Wat ziet mijn oog??
KM-EaCop, we gaan toch niet overlopen? |
|
 | |
Zulutaart

Aantal berichten: 368 Leeftijd: 22 Woonplaats: Zevenaar Registration date: 12-01-08
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 27, 2008 6:59 pm | |
| misschien heb je zand in je oog  _________________  |
|
 | |
Theezakj Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 27, 2008 7:05 pm | |
| Ik denk het niet  .. Ik ken mn allileden geloof ik wel goed genoeg..  |
|
 | |
Zyckx Admin

| Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 27, 2008 9:17 pm | |
| Wie zegt dat het over KM-EaCop zou gaan? |
|
 | |
Theezakj Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo feb 27, 2008 10:52 pm | |
| Ik  . Schrijfstijl, top 150 en Ex. als huidige alliantie. Zegt mij genoeg  |
|
 | |
Niet Bek Gast
 | Onderwerp: Re: Informatie van LTHK wo maa 19, 2008 11:59 pm | |
| Uuuhh??
Wie de Fuck is KM-EaCop? Die hele gozer ken ik niet. En BTW, ik stond in die top, Helaas niet meer,
Wie ben jij eigenlijk? Theezakje? Van welke Ally?
MzzzL, |
|
 | |
Zulutaart

| Onderwerp: Re: Informatie van LTHK do maa 20, 2008 2:51 pm | |
| hij is van  Excalibur  _________________  |
|
 | |
|