| | firest0rm wil erbij als het kan | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
firestor Gast
 | Onderwerp: firest0rm wil erbij als het kan vr maa 14, 2008 5:21 pm | |
| Je IG naam: firest0rm - Je vorige alliantie: M.K(mystic knights) opgeheven wegens creater ermee gekapt  - Je ervaringen: niet echt goed nog steeds lerent - Hoe lang speel je al: ik heb nog voor dit account een jaar of twee terug gespeeld voor een maand of twee - Waarom wil je L.T.H.K joinen? : wegens protectie en het opbouwen en later ook in strijd kunnen gaan met jullie tegen andere - Hoeveel punten heb je en op welke rank sta je? : score 14.742 (rang 662 van 1.739) ik hoop dat jullie me aan nemen en anders een NAP kunnen aan bieden zodat ik kan opbouwen  |
|
 | |
Zyckx Admin

Aantal berichten: 990 Leeftijd: 24 Woonplaats: Nodderwijk Registration date: 11-01-08
 | Onderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan vr maa 14, 2008 7:00 pm | |
| Wij zijn met de onderhandelingen bezig hierover, een NAP-BONDGENOOTSCHAP en COMMERCIELE VERSTANDHOUDING heb je sowieso al aangezien je ex-lid van onze ex-wing bent. Dus we zullen je sowieso steunen bij het opbouwen. Wat het joinen van de main betreft moeten we nog verdere besprekingen houden.
Wij houden je op de hoogte!
Groeten,
Zyckx |
|
 | |
firest0rm
Aantal berichten: 4 Registration date: 04-02-08
 | Onderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan za maa 15, 2008 6:40 pm | |
| ik wach nog steeds op een antwoord ik ben nu all 5keer aangevallen ze blijven op mij farmen |
|
 | |
Deta Spydroid

Aantal berichten: 234 Leeftijd: 23 Woonplaats: 182.xxxx.xx.xx Registration date: 24-01-08
 | |
 | |
Zyckx Admin

Aantal berichten: 990 Leeftijd: 24 Woonplaats: Nodderwijk Registration date: 11-01-08
 | Onderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan zo maa 16, 2008 11:26 am | |
| Wij gaan jou NIET aannemen bij ons in de alliantie. Wij gaan jou een persoonlijke NAP - BONDGENOOTSCHAP aanbieden. Wat je wel kan doen is zoals Victorinox bij alliantie A.T joinen.
Groeten,
Zyckx |
|
 | |
ScorpioW Gast
 | Onderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan zo maa 16, 2008 11:31 am | |
| Dan kan ik zeker ook niet joinen -_- Ik heb wel 3 jaar ervaring  |
|
 | |
Deta Spydroid

Aantal berichten: 234 Leeftijd: 23 Woonplaats: 182.xxxx.xx.xx Registration date: 24-01-08
 | |
 | |
Zyckx Admin

| Onderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan zo maa 16, 2008 7:19 pm | |
| Scorpio, vanaf dat je in de top 300-250 geraakt mag je binnen, die plaats is voor jou en voor firestOrm gereserveerd  |
|
 | |
ScorpioW Gast
 | Onderwerp: K ma maa 17, 2008 2:43 pm | |
| K ik zal mijn best doen  |
|
 | |
| | firest0rm wil erbij als het kan | |
|